De gemeenteraad keurt de aanpassing van het arbeidsreglement voor de personeelsleden van het GTIL vanaf 1 september 2024 goed.
Het arbeidsreglement voor de personeelsleden GTIL dient aangepast in het kader van de nieuwe reglementering voor het schooljaar 2024-2025.
- decreet lokaal bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen
- wet van 8 april 1965 tot instelling van de arbeidsreglementen bepaalt dat het schoolbestuur voor haar personeel een arbeidsreglement moet opmaken met daarin een aantal verplichte vermeldingen. Het arbeidsreglement legt de relatie tussen het schoolbestuur en het personeel vast.
- positief akkoord van het ABOC van 4 juni 2024
- ontwerpreglement (gewijzigde artikels staan in rood lettertype)
Het arbeidsreglement voor de personeelsleden van het GTIL dient aangepast in het kader van de nieuwe reglementering voor het schooljaar 2024-2025.
Enig artikel: De gemeenteraad keurt de aanpassing van het arbeidsreglement voor de personeelsleden van het GTIL vanaf 1 september 2024 goed.