Terug
Gepubliceerd op 08/12/2025

Besluitenlijst  03 Vast Bureau

ma 01/12/2025 - 15:00 zaal Leopold Van Esbroeck
  • Notulen vorige zitting

    • Goedkeuring notulen van de vorige zitting van het vast bureau

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt akte van de notulen van de vorige zitting van het vast bureau. De notulen worden aangenomen en goedgekeurd.

  • SMINATE Nadia, burgemeester

    • Communicatie

      • Toetreding tot de raamovereenkomst inzake aanleveren van drukwerk met bijhorend online bestelportaal, voorzien van koppelingen via het Facilitair Bedrijf van de Vlaamse Overheid

        Goedgekeurd

        Het vast bureau treedt toe tot de raamovereenkomst van het Facilitair Bedrijf inzake aanleveren van drukwerk met bijhorend online bestelportaal, voorzien van koppelingen conform hun bestek met referentie 2024/HFB/MPMO/125590 - Perceel 2. Het dossier wordt ter goedkeuring voorgelegd aan de raad voor maatschappelijk welzijn van 16 december 2025.

    • Personeel

      • Aanstelling van een voltijds contractueel administratief medewerker onthaal en postregistratie vanaf 1 januari 2026 tot en met 10 juni 2026.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt een voltijds contractueel administratief medewerker aan vanaf 1 januari 2026 tot en met 10 juni 2026.

      • Aanstelling van een voltijds contractueel ergotherapeut (IFIC cat. 14) voor onbepaalde duur vanaf 1 januari 2026

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt een voltijds contractueel ergotherapeut (IFIC cat.14) voor onbepaalde duur aan vanaf 1 januari 2026.

      • Aanpassing van het arbeidsreglement voor OCMW- en gemeentepersoneel

        Goedgekeurd

        Dit dossier wordt opnieuw geagendeerd op een volgend vast bureau.

  • VERHULST Gerda, schepen 1

    • Welzijn

      • Opheffing reglement inzake materiële ondersteuning voor personen met blijvende incontinentie en stomadragers

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om het reglement inzake materiële ondersteuning van personen met incontinentie en stomadragers in de vorm van gratis restafvalzakken op te heffen vanaf 1 januari 2026.  De opheffing van het reglement inzake materiële ondersteuning voor personen met blijvende incontinentie en stomadragers wordt voorgelegd aan de raad voor maatschappelijk welzijn van 16 december 2025.

      • Goedkeuring organisatie van de borstkankerscreening via de Mammobiel

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de organisatie van de borstkankerscreening via de Mammobiel op de volgende data & plaatsen goed:

        • Londerzeel Sint-Jozef: van 5 maart 2026 t.e.m. 16 maart 2026 - Bloemstraat te Londerzeel Sint-Jozef (parking kerk aan de kledingcontainer)
        • Malderen: van 17 maart 2026 t.e.m. 25 maart 2026 - Jozef Vermaesenplein te Malderen (tegenover de kerk)
        • Steenhuffel: van 26 maart 2026 t.e.m. 2 april 2026 - Kerkplein te Steenhuffel (ter hoogte van bushalte)
        • Londerzeel Centrum: van 3 april t.e.m. 5 mei 2026 - Heldenplein te Londerzeel (kant administratief centrum)
    • Woonzorgcentrum

      • Gunning van de overheidsopdracht inzake de levering van 2 hoog-laagbedden voor het woonzorgcentrum Herfstvreugde

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gunt de overheidsopdracht inzake de levering van 2 hoog-laagbeden aan de firma Wissner-Bosserhoff Belgium, Evenementenlaan 8 te 3001 Leuven op basis van hun offerte voor een bedrag van € 3.702,89 incl. btw.

      • Gunning van de overheidsopdracht inzake de levering van een professionele droogkast voor het woonzorgcentrum Herfstvreugde

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gunt de overheidsopdracht inzake de levering van een professionele droogkast (type Primus T16) voor het woonzorgcentrum aan de firma LDL Equipment nv, Europalaan 60 - 64 te 9800 Deinze voor de kostprijs van € 4.894,45 incl. btw.

         

Namens 03 Vast Bureau,

Nadia SMINATE
burgemeester